اهدای پاداش ۶۰۰ میلیون تومانی به بیت سیاح-راهبرد معاصر

اهدای پاداش ۶۰۰ میلیون تومانی به بیت سیاح

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان از اهدای پاداش مدال طلای درنظر گرفته شده این اداره کل برای وزشکاراان پارالمپیکی به صادق بیت‌سیاح خبرداد.
تاریخ انتشار: ۱۸:۲۵ - ۱۸ شهريور ۱۴۰۳ - 2024 September 08
کد خبر: ۲۵۶۷۱۴

به گزارش راهبرد معاصر؛ حمید بنی تمیم در حاشیه مجمع انتخاب رییس هیات هاکی خوزستان، اظهارکرد: پیش از این در جلسه شواری ورزش استان خوزستان مصوب کرده بودیم که مبلغ ۶۰۰، ۴۰۰ و ۲۰۰ میلیون تومان به ترتیب به مدال آوران طلا، نقره و برنز به ورزشکاران المپیکی و پارالمپیکی اهدا کنیم. ضمن این که مقرر شد ۲۰۰ متر زمین مسکونی و ۵ هکتار زمین از محل طرح کاشت چوب به مدال آوران تقدیم شود.

او با اشاره به دیسکالیفه شدن صادق بیت سیاح در دو و میدانی بازی‌های پارالمپیک و پس گرفتن مدال طلای او در پرتاب نیزه جهان، ادامه داد: با توجه به پس گرفتن مدال طلای بیت‌سیاح علی رغم رکوردشکنی در این رقابت‌ها، جایزه ۶۰۰ میلیون تومانی مدال طلا و نیز ۲۰۰ متر زمین مسکونی و ۵ هکتار زمین از محل طرح کاشت چوب به او اهدا خواهد شد.

بنی تمیم گفت: طی جلسه‌ای که امروز نیز با مدیرکل راه و شهرسازی استان خوزستان داشتیم، او قول داد در هفته دفاع مقدس زمین‌های مسکونی اختصاص یافته به ورزشکاران المپیکی و پارالمپیکی اهدا شود که این موضوع شامل ورزشکارانی که در این دو رویداد نیز صاحب مدال نشدند هم می‌شود. / ایسنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار